Vi växer och behöver se över hur vi bemannar upp. Vi vet ej ännu hur rollerna exakt ser ut, utan är intresserad av vad just du kan bidra med. Allt från timmis att ringa in, till att ha en större roll i vår utveckling framåt som företag.  Därför har vi en öppen ansökan genom att du fyller i ett formulär, det kan gå på 5 minuter, det kan gå på 50 minuter.


Vi söker just nu en roll för kundvård och orderhantering

Vi tror att den vi söker närmast i tid älskar kundvård. I rollen ser vi att du paketerar och hanterar ordrarna som kommer via webbshoppen och arbetar med kundfrågor som kommer i mailen  och i sociala medier från våra slutkunder. 

Vi ser gärna att du som söker har ett skönt eget driv och fallenhet för att ett personligt sätt förmedla HUMLE och dom vi är genom text och svar. Då vi i vårat möte med kunderna har vi ett väldigt generöst förhållningssätt ser vi gärna att du av naturen är lösningsorienterad, lätt börjar tänka utanför ramarna och är flawless på att jobba med webbaserade lösningar levererade av bla Postnord, Unifaun, webbhandelslösningar och FB Business manager. Du behöver inte kunna det nu, men du blir inte rädd av att lära dig dem.

Beroende på vem du är så kan andra områden inom vårat företagande bli aktuellt, likaså förändringar i rollen. Vi tror att rollen till en början är på ca 50%, men att den beroende på företagets tillväxttakt och dig kan gå upp till 100%. 

Anställningsform till en början är timanställning.

Plats: Rydsnäs, Ydre